Naujienos

Prisijungimas prie centralizuotų tinklų tampa paprastesnis – visos paslaugos iš vienų rankų

2021 11 25


Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ gerindama klientų aptarnavimą, norintiems prisijungti prie centralizuotų tinklų, paslaugas teiks iš vienų rankų. Būsimiems „Klaipėdos vandens“ klientams, jungiantis prie centralizuotų tinklų, sąlygų išdavimas, projektų derinimas, prisijungimas prie tinklų ir sutarčių sudarymas vyks tik per klientų aptarnavimo centro specialistus. Taip siekiama kokybiškesnių, greitesnių ir tik iš vienų rankų paslaugų klientams.
 
„Iki šiol klientai norėdami prisijungti prie centralizuotų tinklų turėdavo kreiptis pagalbos ir informacijos pas skirtingus specialistus, taip pasitaikydavo nesusikalbėjimo atvejų, o klientai turėdavo kreiptis į ne vieną specialistą. Suprasdami, kad tai nepatogu ir kelia keblumų norintiems prisijungti prie tinklų, efektyviname ir skaidriname procesus“, – sako bendrovės „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.
 
Nuo šiol būsimiems klientams nebereikės galvoti, kur ir kada bei kokiam specialistui pateikti reikalingus dokumentus, prisijungimas prie tinklų vyks bendraujant tik su vienu „Klaipėdos vanduo“ specialistu, kuris klientui padės nuo prašymo pridavimo iki prisijungimo pabaigos bei sutarties pasirašymo.
 
„Manome, kad patvirtinus naujų klientų prisijungimo tvarką, klientams bus kur kas paprasčiau tapti „Klaipėdos vandens“ vartotojais, o mes kaip įmonė galėsime atidžiau stebėti, ar procesas vyksta sklandžiai. Tam  įdiegta vieninga prašymų registracija, visi su objektu susiję dokumentai saugomi vienoje programoje, lengvai ir greitai galime patikrinti proceso eigą, taip pat lengvesnė objektų kontrolė dėl savavališkų prisijungimų vykstant derinimo procesui“, – tvirtina „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.
 
Ką privalu žinoti klientams:
 
  • Visais prijungimo prie tinklų klausimais (prisijungimo sąlygų išdavimas, projekto derinimas, prisijungimas prie tinklų bei tinklų pridavimas, sutarties sudarymas) kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių, el. paštu: naujasklientas@vanduo.lt arba klientų aptarnavimo centrus Laugalių g. 2B, Gargžduose ar Ryšininkų g.11, Klaipėda. Informuojame, kad šiuo metu klientų aptarnavimo centre Klaipėdoje klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu.
  • Ar Jūsų pateiktas prašymas tinkamai užpildytas patikrins klientų aptarnavimo skyriaus specialistas. Jei nebus pateikti visi dokumentai, su Jumis susisieks klientų aptarnavimo specialistas, kuris kuruos Jūsų objekto prijungimą prie centralizuotų tinklų.
  • Klientas, pridavęs pastatytus tinklus bei AB „Klaipėdos vanduo“ specialistams įrengus vandens apskaitos prietaisus, pateikia prašymą sutarties sudarymui.
  • Galiausiai pasirašoma paslaugų teikimo sutartis su bendrove „Klaipėdos vanduo“.