DUK: Sąskaitos, apmokėjimas

DUK: Sąskaitos, apmokėjimas



Kaip prisijungti prie savitarna.vanduo.lt sistemos?

Prisijungti galima 3 būdais: Naudojant abonento kodą ir slaptažodį, Google prisijungimą arba Facebook prisijungimą.

  • Kaip prisijungti prie sistemos naudojant abonento kodą ir slaptažodį pirmą kartą galite sužinoti čia.

  • Kaip prisijungti prie sistemos naudojant abonento kodą ir slaptažodį registruotam vartotojui galite sužinoti čia.

  • Jeigu norite prisijungti naudojant Google arba Facebook paskyrą pirmą kartą:
  1. Pirma turite prisijungti prie savitarna.vanduo.lt sistemos naudojant abonento kodą ir slaptažodį
  2. Paspauskite viršuje dešiniam šone vartotojo ikoną -> Mano paskyra
  3. Slinkite žemyn kur rasite sekciją prisijungimas per trečiąsias šalis
  4. Susikonfigūruokite prisijungimus per Google arba Facebook
  5. Susikonfigūravus prisijungimus, vėliau galėsite prisijungti tiesiai per Google arba Facebook paskyrą.

Kaip peržiūrėti mokėjimų ir deklaravimo istoriją?
Prisijungus prie www.savitarna.vanduo.lt sistemos, tai matysite kairėje ekrano pusėje nuspaudę "Sąskaitos ir mokėjimai" mygtuką.
Kaip užsisakyti pažymą apie atsiskaitymą?
Prašome kreiptis į abonentų skyriaus vadybininkus telefonu 846 220 220 arba klientai@vanduo.lt
Kaip gauti ir kur kreiptis dėl kompensacijos už geriamąjį vandenį?
Norint gauti kompensaciją už geriamąjį vandenį, reikia kreiptis į savivaldybę ar seniūniją pagal savo gyvenamąją vietą. Gavusi reikiamus dokumentus, savivaldybė / seniūnija nuspręs, ar Jums priklauso teisė į kompensaciją, ir visą reikalingą informaciją perduos AB „Klaipėdos vanduo“. Gyventojams papildomai AB „Klaipėdos vanduo“ informuoti nereikia. Jei kompensacija Jums bus pritaikyta, ją matysite AB „Klaipėdos vanduo“ mokėjimo pranešime.
Kiek ir kada reikia mokėti?

Kiekvieną mėnesį iki 10 dienos privatiems klientams siunčiamas mokėjimo pranešimas už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas. Mokėti reikia mokėjimo pranešimo eilutėje „Mokėti iš viso“ nurodytą sumą iki paskutinės mėnesio dienos. Pačiam klientui nieko nereikia skaičiuoti. Kiekvieną kartą atsiskaitant būtina nurodyti AB „Klaipėdos vanduo“ kliento kodą, kuris yra mokėjimo pranešime.

Jeigu mokėjimo pranešimo eilutėje „Mėnesio pabaigos likutis“ įrašyta suma su minuso (-) ženklu, o eilutėje „Mokėti iš viso“ yra nulis (0), vadinasi yra permoka ir tą mėnesį mokėti nereikia. Tačiau reikia deklaruoti faktinius skaitiklio rodmenis. Tai galite padaryti:

AB„ Klaipėdos vanduo“

Kaip galiu apmokėti sąskaitą už vandenį ir kt. paslaugas?

  • Taip pat už AB "Klaipėdos vanduo" teikiamas paslaugas galite apmokėti:

AB "Luminor Bank"

Medicinos bankas,

UAB SEB bankas,

AB Swedbank bankas,

AB Šiaulių bankas,

AB Maximos prekybos centrų kasos,

Lietuvos spauda,

Narvesen

Lietuvos paštas,

AB Perlas Finance,

UAB (Perlo terminaluose ir per sąskaitų apmokėjimo platformas „Perlas Go“ jūsų kompiuteryje ar telefone. https://www.perlasgo.lt/)

Portalas www.ignitis.lt/savitarna

Turiu permoką, ką turėčiau daryti?

Jeigu mokėjimo pranešimo eilutėje „Mėnesio pabaigos likutis“ įrašyta suma su minuso (-) ženklu, o eilutėje „Mokėti iš viso“ yra nulis (0), vadinasi yra permoka ir tą mėnesį mokėti nereikia.

Permokos sumą Jums grąžinsime. Tam, kad AB „Klaipėdos vanduo“ Jums pervestų permokos sumą, turite el. paštu info@vanduo.lt (arba atvykus į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių) kreiptis dėl permokos grąžinimo, nurodant adresą, AB „Klaipėdos vanduo“ kodą, sutarties savininko vardą, pavardę ir asmeninės sąskaitos banke numerį. Jeigu permoka susidarė ilgesnį laiką Jums nedeklaravus faktinių geriamojo vandens skaitiklių rodmenų, Jūsų gali paprašyti juos pateikti.